dinsdag 22 april 2014

grappig

Op pagina 64 van Volkskrant Magazine van 2 en 3 november vertelt Sanne Boonen over (sommige) studenten en de woorden die ze gebruiken om te rangschikken hoe succesvol ze zijn ten opzichte van elkaar terwijl elkaar seksueel veroveren. Het gaat om de woorden Pandapunten, Mammoetlijst, Bangalijst, Regelen, Aanduwen, Bandjesfeest en Soa Constrictor.

Pandapunt is ook een website (de url mag u zelf uitvogelen), en het leukste daar zijn de statistieken, vind ik. Het verbaast me een beetje dat ik er daarvan maar vijf kan vinden. De andere woorden leveren nauwelijks lollige hits op in google, behalve dat ik ben bijgepraat over studententaal die ik gelukkig gemist heb toen ik studeerde. Grappige studentenwoorden die ik misschien onthoud (alfabetisch):

...

[die zijn er eigenlijk niet]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten